Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Bardzo prosimy o kontakt mailowy w przypadku potrzeby złożenia reklamacji, prosimy o wiadomość na adres: sklep@techrebal.pl podając w tytule "REKLAMACJA - numer zamówienia", po zarejestrowaniu od Państwa wiadomości mailowej prześlemy w odpowiedzi link do elektronicznego formularza reklamacji, który znacząco przyśpieszy proces reklamacyjny.

W innym przypadku prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą instrukcją:

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji 

Link do pobrania formularza reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie uszkodzonego produktu wraz z kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Techrebal - REKLAMACJA
Wilczyce 182
34-643 Wilczyce

tel. 662121650
e-mail: sklep@techrebal.pl

Uwaga!

Przed wysłaniem produktu na reklamacje bardzo prosimy o kontakt mailowy pod adresem: sklep@techrebal.pl

Zwrot towaru

Link do pobrania formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy 

 Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Techrebal
Wilczyce 182
34-643 Wilczyce

tel. 662121650
e-mail: sklep@techrebal.pl

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl