REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym, adresowanym do klientów Platformy Zakupowej www.techrebal.pl. Regulamin definiuje zasady przyznawania, wydawania, odejmowania, reklamowania i unieważniania punktów naliczanych w związku z zakupem produktów.
- Program realizowany jest od dnia 27.01.2022r. do odwołania, którego termin zostanie podany przez organizatora do wiadomości uczestników z co najmniej 1-miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem informacji umieszczonych na stronie internetowej Organizatora.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Regulamin
- Dokonanie zakupu za pomocą zebranych punktów oznacza jednocześnie zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptację.
- Adres e-mail do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z programem, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący: sklep@techrebal.pl
§ 2. Definicje
Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
- Uczestnik – podmiot prowadzący działalność gospodarczą, niezależnie od formy tej działalności, mający siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadający konto na Platformie Zakupowej pod adresem www.techrebal.pl
- Organizator - Techrebal Giordano Mancinelli z siedzibą w Wilczyce 182, podlegająca wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności i zarejestrowany pod numerem NIP: 7372209823, adres elektroniczny: sklep@techrebal.pl (dalej: „Organizator”).
- Produkt – produkty oferowane przez Organizatora za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
- Program Lojalnościowy – program lojalnościowy skierowany do Uczestników, organizowany przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Punkty – punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym i umożliwiające otrzymanie nagrody na warunkach określonych w Regulaminie.
- Platforma Zakupowa – Platforma zakupowa B2B oraz B2C do składania zamówień dostępna pod adresem www.techrebal.pl, za pośrednictwem której Uczestnicy mogą składać zamówienia na Produkty oraz brać udział w Programie Lojalnościowym. Dostęp do Platformy Zakupowej chroniony jest przez indywidualne login i hasło dla każdego Użytkownika. Za pośrednictwem konta w Platformie Zakupowej Uczestnik ma dostęp do aktualnej listy nagród wraz z ich wartością punktową, stanu konta punktowego oraz zasad Programu Lojalnościowego. Platforma Zakupowa pozwala również na złożenie zamówienia na nagrody.
§ 3. Warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym
- Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.
- Program polega na przyznawaniu Punktów Uczestnikom, którzy dokonują zamówień produktów poprzez Platformę Zakupową.
- Uczestnik może przystąpić do Programu Lojalnościowego wyrażając chęć przystąpienia do Programu Lojalnościowego podczas zakładania konta na Platformie Zakupowej.
- Uczestnik biorący udział w Programie Lojalnościowym obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji.
§ 4. Warunki programu lojalnościowego, zasady przyznawania punktów
- Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego zakupu, zgodnie z następującymi zasadami:
1) za każde pełne 10 zł brutto wydane na pojedynczy zakup Uczestnik otrzymuje 1 Punkt. Przy ustalaniu wartości zakupu sumę zaokrągla się w dół do pełnych wielokrotności 10 złotych. Za ustaloną wartość nazbieranych punktów uczestnikowi przysługują następujące rabaty (rabaty nie sumują się, rabat naliczany jest automatycznie przy każdych zakupach):
2% rabatu po zgromadzeniu 10 punktów
3% rabatu po zgromadzeniu 15 punktów
4% rabatu po zgromadzeniu 20 punktów
5% rabatu po zgromadzeniu 50 punktów
6% rabatu po zgromadzeniu 70 punktów
7% rabatu po zgromadzeniu 90 punktów
8% rabatu po zgromadzeniu 110 punktów
9% rabatu po zgromadzeniu 140 punktów
10% rabatu po zgromadzeniu 170 punktów
11% rabatu po zgromadzeniu 220 punktów
12% rabatu po zgromadzeniu 270 punktów
13% rabatu po zgromadzeniu 330 punktów
14 % rabatu po zgromadzeniu 390 punktów
15% rabatu po zgromadzeniu 450 punktów
- 2) do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie cenę Produktów. Do naliczania punktów nie uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki.
- W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych Produktów (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), Punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane.
- Każdy Uczestnik ma możliwość po zalogowaniu się w Platformie Zakupowej sprawdzić ilość uzyskanych Punktów oraz uzyskać dostęp przysługujących progów rabatowych.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia przyznawania punktów za zakup niektórych produktów, o czym poinformuje w opisie każdego takiego Produktu.
- Poza zawieraniem umów sprzedaży Produktów poprzez Platformę Zakupową Uczestnik ma również możliwość uzyskania dodatkowych Punktów w Programie Lojalnościowym poprzez udział w odrębnych akcjach promocyjnych prowadzonych przez Organizatora lub jego partnerów – na warunkach wskazanych w danej akcji.
- Punkty tracą ważność i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Uczestnika wydania nagrody, jeżeli w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia o zakończeniu Programu Lojalnościowego Uczestnik nie wykorzysta tych Punktów na zamówienie nagrody.
- W przypadku dodania opinii o produkcie, oraz zaakceptowaniu komentarza przez administratora przyznawane jest jednorazowo 10 punktów.
- 30 dni przed zakończeniem programu lojalnościowego poinformujemy o tym fakcie na stronie informacyjnej regulaminu programu lojalnościowego.
§ 5. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
- W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu e-mail sklep@techrebal.pl.
- Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących z Techrebal Giordano Mancielli i obsługujących systemy informatyczne.
- Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
- Przysługuje Państwu prawo do:
1) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a
także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych.
2) Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres
sklep@techrebal.pl cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej
przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych. - Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania
zautomatyzowanych decyzji.
§ 6. Warunki rezygnacji i wypowiedzenia programu lojalnościowego
Uczestnik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym poprzez przesłanie stosownego oświadczenia do Organizatora na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@techrebal.pl lub też pisemnie na adres Organizatora (Techrebal Giordano Mancinelli Wilczyce 182, 34-643 Wilczyce). Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
§ 7. Postępowanie reklamacyjne
- Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pisemnie na adres (Techrebal Giordano Mancinelli Wilczyce 182, 34-643 Wilczyce) lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: sklep@techrebal.pl z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy”.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 7 dni od ich otrzymania.
- O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
- Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
§ 8. Postanowienia końcowe
- Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
- Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą, do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
- Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.